ما الجديد

على الزنكلونى

مهندس جديد
انا عندى مشكله محيرانى فى بورده gigabite 945ارجو سرعه الافاده ولكم منا جزيل الشكر

انا عندى مشكله محيرانى جدا رغم ان هى قابلتى قبل كده ونحلت بشحن البيوس بس المره دى شحن والعيب كما هو هى بورده جيجا بيت 945 لم تعطى شئ على التستر ولكن لمبة الرست طافيه البرسسور سخونته عاديه ودايرة الرامات الفولت مظبوط بس لمبة الرست بعد حوالى 10 ثوانى تنور وتطفى قومت بالشحن البيوس على اى سى mx4005 العيب كما هو ملحوظه اى سى الشحن الاصلى sst 040 بس برجرم الشحن لم يستطيع التعامل معه فى الشحن فشحنت على mx 4005 فماذا افعل ارجو الرد سريعا ولكم منا جزيل الشكر

AMMAR

مهندس جديد
انا عندى مشكله محيرانى فى بورده gigabite 945ارجو سرعه الافاده ولكم منا جزيل الشكر

اخي الكريم رجاع شحان البيوس ولكن بنفس القيمة القديمه

على الزنكلونى

مهندس جديد

اى سى الشحن انا رفعه من على بورده وواثق فيه هو بنفس القيمه والملف انا منزله من موقع جيجا بيت بنفس الرف انا واثق ان العيب ده شحن قابلنى قبل كده بس انا شحنت على اكتر من اى سى بنفس القيمه ومتاكد منه ومن الملف الشحن هل يوجد شى يءثر عليه فى البورده
هل الشب ممكن عتؤثر عليه ومش تخلي البورده تقبل الشحن ولا ده احتمال بعيد رجاء الافاده

TARIQ_ALKDR

الإدارة

انت لازم تعمل كلير سيموس بعد الشحن

أعلى