ما الجديد

my dear

مهندس جديد
افضل هارد ديسك خارجى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا أريد أن أعرف ما هو افضل هارد يسك خارجى
وكم يبلغ سعره
الحجم المطلوب 500 GB
وهل من الافضل أن يكون usb ام غير ذلك
وشكرا

Fire_Line

HawasTECH - Muhammad Hawas
الإدارة
افضل هارد ديسك خارجى

رد: افضل هارد ديسك خارجى

بالسبة للسعر لن يفيدك الا نفسك ..تاخد كام جوله تسأل على الاسعار هنا وهناك لان المنتدى هنا مختص بالصيانه والعدد المستخدمه فيها فقط ..
هارد usb أو عادى على حسب استعمالك فيه 1.5 بوصه بتاع الاب توب ممكن تجيبله علبه وتركبه فيها هيكلفك تكلفه اقل عن ما تشترى واحد كامل غير بعد كدة لو فيه شغل صيانه هيبقى اسهل
او الهارد العادى 2.5 بوصه وايضا له علبه خاصه به وفى كلا الحالتين الهارد هيكون متصل عن طريق اليو اس بى ..
انا افضل الويسترن ديجيتال لتوفرضمانه وايضا صيانته

my dear

مهندس جديد
افضل هارد ديسك خارجى

بالسبة للسعر لن يفيدك الا نفسك ..تاخد كام جوله تسأل على الاسعار هنا وهناك لان المنتدى هنا مختص بالصيانه والعدد المستخدمه فيها فقط ..
هارد usb أو عادى على حسب استعمالك فيه 1.5 بوصه بتاع الاب توب ممكن تجيبله علبه وتركبه فيها هيكلفك تكلفه اقل عن ما تشترى واحد كامل غير بعد كدة لو فيه شغل صيانه هيبقى اسهل
او الهارد العادى 2.5 بوصه وايضا له علبه خاصه به وفى كلا الحالتين الهارد هيكون متصل عن طريق اليو اس بى ..
انا افضل الويسترن ديجيتال لتوفرضمانه وايضا صيانته

شكرا جزيلا لك
ولكن
ممكن توضح أكثر على جزئية 1.5 بوصة والعلبة والصيانة

bembeno

مهندس جديد
افضل هارد ديسك خارجى

فعلا الافضل هو الويسترن لانه اسهل فى الصيانة لتداوله وتوافر قطع الغيار الخاصة به مقارنة بباقى الانواع زى السيجيت او التوشيبا والاهم توافر الاجهزة التى تساعد فى صيانته والفيرموير الخاص بموديلاته المختلفة

أعلى